ТЕСТИ Четвер, 25.04.2024, 04:18
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог тестов | Реєстрація | Вхід
» ПІЗНАВАЛЬНІ ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ

» ЕМОЦІЙНО - ВОЛЬОВІ ПРОЦЕСИ

» ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ

» МОТИВАЦІЯ

» Наше опитування
Як ви оцінюєте мій сайт ?
Всього відповідей: 83

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

» Форма входа

» Новости

Головна » Статті » ПІЗНАВАЛЬНІ ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ » Увага

Визначення стійкості уваги за допомогою коректурних таблиць Бурдона
Методика використовується як для групового, так і для індивідуального визначення уваги і призначена для дітей середнього та старшого віку.
Інструкція для експериментатора:
Піддослідним говорять мету досліду і роздають по дві таблиці Бурдона ( для пробного та основного досліду ). Пробний дослід полягає в тому, що за проміжок часу 60 сек., піддослідний має викреслити вертикальною лінією певні букви, які скаже  експериментатор ( н-д : АКМЗ ). Крім цього піддослідних попереджують, що після закінчення хвилини, поставити потрібно " пташечку ".
На відміну від пробного основний дослід проходить протягом 4 хв.
Обробка даних : загальна кількість букв, які викреслюють, пропуск букв і кількість помилково викреслених. Додамо дані по 1-ій і 3-ій хвилині, а потім по 2-ій і 4-ій. Вираховують показники стійкості для першої, другої, третьої, четвертої хвилини. Для цього необхідно визначити процент правильно закріплених знаків до всієї кількості літер, які є в протянутій за дані хвилини таблиці, але раніше треба відняти від загальної кількості правильно закреслених знаків число допущених помилок і неправильно закреслених літер.
Індивідуальне: по дві таблиці Бурдона.
 
Інструкція для піддослідних:
 
Вам зараз роздадуть по дві таблиці Бурдона з ціллю стійкості уваги. Одна таблиця використовується для пробного досліду, інша для – основного.
Пробний дослід триває 1 хвилину. За цей час Ви повинні, уважно проглядуючи таблиці, вертикальною рискою викреслити букви АКМЗ. Після команди " починайте " Ви приступаєте до роботи, після слова " хватить " Ви перестаєте.
Потім приступаєте до основного. Тут також необхідно вертикальною рискою викрелити букви АМКЗ. Після того, як мине хвилина , треба поставити  " пташечку ". ЇЇ ставлять над тією буквою, над якою закінчили працювати.
Хід дослідження
Експериментатор роздає тестуючим таблиці і пропонує після команди          " почали " уважно переглядати їх та викреслювати ( вертикальною рискою ) літери " К ", " З ". Попереджує, що через кожну хвилину буде говорити                  " відмітити літеру " і треба над тією літерою, на якій застала команда, поставити   " галочку ".
Дослід триває чотири хвилини. На другій та четвертій хвилині вводиться додатковий подразник: метроном – 60 – 80 ударів на хвилину.
Рекомендується перед проведенням основного досліду зробити пробний, щоб піддослідний краще зрозумів методику його проведення.
У кінці експериментуючі обраховують показники стійкості уваги для 1, 2, 3, 4 хвилини. З цією метою вони за допомогою зазделегідь складеного " ключа " кількості літер, які слід слід було викреслити в кожному рядку, та підраховують помилки у кожному рядку та їх загальну кількість. Після чого визначається стійкість уваги для кожної хвилини за формулою:
 
Q = _S/ - m
де    Q – стійкість уваги;
        S – кількість рядків, які передивився експериментований;
        m – кількість помилок
 
 
 
 
 
Таблиця Бурдона
 
( головний дослід )
 
ЮТЛЄФКЖИУПЩСРДАТЛБЗКИНСЯВПЧМОЗАГНБПС
ВИОМШСЯСНЛЧОЖВМФЕЮЗУХДРТКБИАНДКХУТЦД
ГЗШЯНБХЮАВЧЮФДПСЗИХПЧЖГОБШЖСВУАРЛМТП
БДКОМВЗСЮХНГЯЖВИМПЕТРШУХКПЛЖИУЧФРТЛА
ЕЗНГАРХМФТУЮНКЛЗГШВИШАЖЛСОЄДТВИТШПНЖ
ДЛОЖАГЗДВЮЯИФМСХУКШЛПТЕБРЖНЧОКБРЧМСН
ЗСХИГХЛЯЧЗДЕЖОФОНБГУШТЮКМАПИБРВЕНПАК
КРАМОЧРПДХИЮПЖШГВФСЗБОЯЖХЛЮВЕБДКТФСУ
ЛПЕЗБУТНВСОЮМЮПЖЕШНВРТХСКЛПАХИЩДАГЦВ
МТРГШМЖУЗХДЛПАЕКБРНЮИЧБФЯОГТИШСАДКОЧХ
ИБФСЭНСМФЮОНЯЧХЛРЭАУДЗЖТГШВИКБЛНПБВЗ
АУРГОЛКЮХУШЮБНВСЯСХЭЗНПЧОЖФАЖНТБКДВО
ИРЧЗЭККМНТЮЖЧБРВГСБЖПИЮУДПХАЕНСШМЛЗД
КЛРБЗЯЮБОЖХМУФДТПАЧГЗСКЕВРНЛИШИВТФХЖ
ГАЖМПГТКПУРОИДНВЧУЛСЯЭХФБЗАШЖМДКОСШК
ЧНЛХБНЛОЧШЛФХМСЗАЭВПЖТКИДЮРБУЮРИЗУЯМ
МТДФЭКИГЮСХВЯГСЖДЖТЭАПХБВЮПЗШАКОШЯИТ
ОЗАКНХЮРХЛУЖСВНЧПЭПВЖЗЛШЮИСФМЭГИБМРО
БДПОМВЗСЮХНГЛЖВСЮИМПЕТРШУХКПЛЖИЧФРКЩ
ИРИЗЭКМНХТЮЖЧБРВГСБЖПИЮУДПХАЭНСШТМЛЧ
ГЗШЯНБХЮАВЧЮФДПСЗИХПЧТГОБШЗСВУАРЛМТШ
ЛПЭЗБУТНВСОЮМЮПЖЭШЖИВРТХСНЛПАХИШДАТЮ
   
Пробний дослід
 
Г Х Б П К Ш З П Ю В Р Б Х  П А Э Т Д  Д Ж  С Г Р В Х С Г И Н В
Р Г М А И Д К О Б Е М Ф О И  Ю Ш Л З Ж В В Т Э П А Ч Н В С Г
Ю Р Х Б Я З Ш И О С В Ч Э Х Т Э С П М Н Н О Ж Х Ш Н А Э Ч Р
Ж В Л Ю Ф О В П А К Ч З Ш А Ж К Л Д Х И С В П Б Ю О А Ш Ж Т
П В Ю Ш А Т Х С Г М К Р А Т Ю Д Д Р Г Р Л В Р Г А М К Э Д О
З О У Б Х Ф П Л П Ж Ш Я И С Ю Д Ю Х В Т У Ч П Я И Х Н Л У Т
В Б К О Г З М Х Я Я Р Д А Ч Ю Ж С Ф Н П Д С Р К Г А О Ю Д Я
Категорія: Увага | Додав: pe443 (04.10.2011)
Переглядів: 1065 | Теги: тести, психологія, опитувальники, методика, пізнавальні психічні процеси, властивості уваги, увага
» ТЕГИ
методики психодіагностика опитувальники пізнавальні психічні процеси властивості уваги методика дослідження темперамент емоції психологія особа Особистість тести характер Мотивація

» WMZONA.COM

» WMMAIL.RU
WMmail.ru - сервис почтовых рассылок

» Зроби клік

» Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz


  • Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz