Ціль: Вимір степені розподілу уваги в умовах однорідної діяльності. Обладнання: секундоміри, бланки для відповіді, спеціальні таблиці : табл.1 – з 25 клітинками, числа від одного до сорока ( 15 чисел пропущено ), табл.2 – з 49 клітинками ( 7х7 ), в яких розміщені числа від одного до 70 ( 21 число пропущене ). Хід дослідження Дослід проводиться індивідуально або колективно. При цьому можна користуватися індивідуальними таблицями ( розміром 70/70 ). Можливі три варіанти досліду: з табл.1, з табл. 2, і з обома таблицями ( спочатку з табл. 1, а після перерви 5 хв., табл. 2 – 4 хв.). Час роботи обмежений: табл. – 1,5хв., табл. – 4хвилини. Інструкція: Перед Вами таблиця в якій розміщені в безпорядку числа від одного до сорока. Всього в таблиці 25 чисел, значить 15 пропущено. У Вас є також бланк для відповідей, на якому надрукований ряд чисел від 1 до 40. Ви повинні відшукати в таблиці числа по порядку починаючи з одного. Якщо Ви не знайдете в таблиці якесь число, викресліть його в бланку для відповіді. Виправлення не допускаються. На роботу Вам дається 1,5 хвилин. Потрібно працювати швидко і без помилок. Приготуватися! Увага! Почали! Обробка результатів Підраховується кількість правильно викреслених чисел ( і кількість помилок, виправлень, пропусків ). Відбувається якісний аналіз помилок. Вираховується середньо групова кількість правильно викреслених чисел, будується 95% - ні довірчі інтервали, і робляться діагностичні висновки про рівень розподілу уваги в умовах однорідної діяльності ( низький , середній, високий ).