ТЕСТИ П`ятниця, 19.04.2024, 21:06
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог тестов | Реєстрація | Вхід
» ПІЗНАВАЛЬНІ ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ

» ЕМОЦІЙНО - ВОЛЬОВІ ПРОЦЕСИ

» ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ

» МОТИВАЦІЯ

» Наше опитування
Як ви оцінюєте мій сайт ?
Всього відповідей: 83

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

» Форма входа

» Новости

Головна » Статті » ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ » Особистість

Методика апробована Кондратьєвою
1.  Будь-яку нудну компанію можна розвеселити, якщо сам знаходишся в
гарному настрої.
2.        Мені завжди важко взятися за якусь нову справу.
3.                 В   суперечці   люди   часто   загострюють   увагу   на   питаннях,   що   не
стосуються справи.
4.        Я часто висловлююсь раніше, ніж обдумаю сказане.
5.                 Великий успіх – це завжди результат наполегливої праці, і випадок не мас
до цього ніякого відношення.
до цього ніякого відношення.
6.        Якщо ви обіцяєте щось зробити, то завжди дотримуєтесь своїх обіцянок
(незалежно від того зручно це вам чи ні).
7.                 Я часто засмучуюсь через те, що інші б вважали за дурницю.
8.                 Не варто довіряти своєму першому враженню про те, що відбувається, аж
поки не трапиться нагода почути думку поважних осіб проїде.
9.        Якщо під час роботи мені кілька разів перешкодили, я напевне що можу
зірватись стосовно до першого-ліпшого, хто трапиться під рукою.
10.Більшість людей дарма вважають, що їх доля залежить від випадку.
11.Я дуже рідко буваю спокійний, мене легко вивести з себе.
12.В мене ніколи не виникає таких недобрих думок, про які краще нікому не розповідати.
13.Я належу до тієї малочисельної категорії людей, які роблять саме те, що відповідає їх принципам.
14.Я   іноді   потрапляю   в   суєту   та   метушню   тому,   що   роблю   щось   не розуміючи навіщо.
15.Оцінки, які начальники (вчителі) дають підлеглим (учням), мало в чому залежать від них, а здебільшого від самих підлеглих (учнів).
16.Мені важко зосередитись на чомусь.
17.Я впевнений, що коли мене немає, мої знайомі мене обговорюють.
18.Я ніколи не втрачаю терпіння, не серджусь.
19. Вважаю,    що    регулярні    обстеження    стану    здоров'я    покращують cамопочуття.
20.Не варто перейматися тим. чому керівник)/ (вчителю) спадає на думку саме таке, а не інше рішення.
21 .Я не можу заснути, коли мене щось тривожить.
22.В дискусії я часто відчуваю необхідність повториш кілька разів те, що було сказане, аби впевнитись, що мене зрозуміли,
23.Я часто потрапляю в такі ситуації, з яких мені хочеться швидше вибратись
24.Всі мої звички гарні і бажані.
25.В моїй роботі (навчанні) успіх справи залежить головним чином від мене.
а не від збігу сприятливих обставин.
26.Часом мене турбує серцебиття.
27.Люди, у яких різна мета в житті - не мають між собою нічого спільного.
28.Я краще пройду пішки дві-три зупинки, коли поспішаю, а автобуса довго немає, хоч знаю, що він все одно мене обжене, і краще було б його дочекатися.
29.В житті люди набувають тієї репутації, якої заслуговують їх справи
З0.Я ніколи не розпускаю пліток.
31.Мене часто турбує безсоння.
32. Дехто вважає, що я буваю надто суворим до чужих думок, але я
впевнений, що вони цього заслуговують.
впевнений, що вони цього заслуговують.
33.  Мене захоплюють ігри в яких є елемент азарту.
34.Під час винесення подяки чи догани, думка начальника (вчителя) великою мірою залежить від думки рядових членів колективу.
35.Моя пітливість посилюється, коли я нервуюсь.
36.Навіть, коли я погано себе почуваю, я ніколи не дратуюсь.
37.Мені хотілося б стати великою людиною, вирішувати питання важливі для всього суспільства хоча, можливо, я цього не заслуговую.
38.Багато занять мені набридає швидше, ніж більшості інших людей, які роблять те ж саме.
39.Хоча на перший погляд може видатись, що питання, поставлені на екзамені зовсім не зв'язані з програмним матеріалом, все ж це не так і підготовка до екзамену в жодному випадку не є даремною.
40.Часто я ніяковію і мені неприємно, коли інші помічають це.
41.Я завжди платив би за перевезення вантажу у транспорті, якби навіть був впевнений, що жодної перевірки не буде.
42.Я вважаю, що тимчасові союзи з супротивником    небезпечні, оскільки вони ведуть як правило до зради своєї власної позиції.
43.Я хотів би. якщо це можливо, щоб кожен день укладався сам по собі і складався б з подій, передбачених вчора.
44.Талант дається людині від народження.
45.Тривоги і побоювання часто перешкоджають мені думати і працювати.
46.Я ніколи не запізнююсь на побачення або на роботу (в школу).
47.Я вважаю нерозумним дослухатися до кожної чужої думки, тим більше що вона може бути помилковою.
48.Я взагалі не можу стояти в довгій черзі.
49.Коли я розробляю якийсь конкретний план, я майже завжди маю впевненість в тому, що мені вдасться його здійснити.
50.Мені інколи сняться кошмарні сни.
51.3 усіх думок у суперечливому питанні лише одне є дійсно правильне.
52.Серед, моїх знайомих немає людей, які мені явно не до вподоби.
53.Мені необхідні спеціальні засоби самоконтролю, щоб утриматися від поспішних і необдуманих дій.
54.Вроджений талант – вимисел ледарів, насправді - талант - це здатність працювати більше від інших.
55.Порівняно з іншими, я зовсім несміливий.
56.Я вірю в те, що люди за своєю суттю є порядні, але в більшості випадків вони поводяться досить низько.
57. Зі мною буває так, що я купую річ піддавшись першому враженню, не подумавши наскільки вона мені   реально потрібна.
58.  Ніколи не буває такого, що я висловлююсь про речі, в яких не зовсім
добре розум і юс ь .
59.  Варто планувати все надовго вперед, не зважаючи на те. що багатьох
випадковостей передбачити все одно не вдасться.
60.  Я далеко не впевнений у своїх силах.
61.Мені важко володіти собою, якщо хтось вперто відмовляється визнати, що він не правий.
62.  Я ніколи не відкладаю на завтра те, що можна зробити сьогодні.
63.  Я отримую задоволення від прийняття ризикованих рішень.
64.  Я не вважаю, що начальники (вчителі) упереджено ставляться до
підлеглих (учнів).
підлеглих (учнів).
65.  Нерідко у мене бувають розлади шлунку.
66. Я вважаю, що коли людина хоче досягти мети в своєму житті, їй
доведеться грати у завзяту гру - "все або нічого".
доведеться грати у завзяту гру - "все або нічого".
67.  Якщо мені навіть не загрожує штраф, я все одно буду переходити вулицю
там, де належить, а не там, де мені зручно.
68.  Мені іноді цікаво зробити так, щоб подратувати кого-небудь.
69.  У спорті воля до перемоги важливіша, ніж майстерність.
70.  У мене часто буває почуття напруженості.
71 .Бувало так. що коли мене образили в гострій суперечці, мені важко було спинитися у своєму гніві.
72.  Багато людей називають небезпечними такі ситуації, які я вважаю
захоплюючими.
73.  Мені ніколи не доводилось говорити неправду через бажання справити
гарне враження.
74.  Більшу частину мого життя переконує в тому, що мої невдачі були
результатами власних помилок.
результатами власних помилок.
75.  Сон у мене неспокійний та уривчастий.
76.  Я вважаю, що людям не вистачає твердого і сильного керівництва,
77.  Буває, що захоплюючись новою цікавою ідеєю, я зовсім не задумуюсь про
можливі наслідки .
78.  Мені ніколи не траплялося образити людину недовір'ям.
Ключ до методики:
Тривожність             :   2,7,11,16.21,2631.35,40,45,50,55,60,65,70,75.
Імпульсивність         : 4,14,19.23.28.33,38,43?48.53,,57,63.68,72,77.
Догматизм                 : 3,8,13,17,22,27,32,37,42,47,5 1,56,61,66,71,76.
Інтернальність (Ж) :  1,5,10,15,20,25,29,34,39,44,49.54,59,64.69,74.
Неправдивість              : 6,12.18.24.30,36,41,46,52,58,62,67,73,78.
Категорія: Особистість | Додав: pe443 (25.10.2011)
Переглядів: 704 | Теги: особливості особистості, Методика апробована Кондратьєвою, Особистість
» ТЕГИ
методики психодіагностика опитувальники пізнавальні психічні процеси властивості уваги методика дослідження темперамент емоції психологія особа Особистість тести характер Мотивація

» WMZONA.COM

» WMMAIL.RU
WMmail.ru - сервис почтовых рассылок

» Зроби клік

» Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz


  • Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz